Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:347
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 83 stížnostech.

#44295Neřešení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před měsícem

Martin Chalánek

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakpupil jsem přes www.lidl-shop.cz, výrobník ledu SILVERCREST® SEMK 105 A1, po jednom víkendu používání vykazoval poruchu (pravděpodobně problém s kompresorem a chlazením).

Dne 11.7. jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách lidl-shopu, kde jsem popsal problém.

Na jejich stránkách uvádějí, že mne budou kontaktovat s dalším postupem.

Přišel mi poté email, kvůli osobním údajům, které jsem odsouhlasil.

Poté mi přišlo pouze následující:
Váš požadavek jsme postoupili ke zpracování na servisního partnera.

Od té doby žádný kontakt. Nebylo mi sděleno kam vadné zboží zaslat ani žádný další postup.

Kontaktoval jsem je sám a bylo mi pouze sděleno, že si mám zavolat.

Nyní je to již 30 dní, kdy reklamace není vyřešena a ani se k řešení neblíží.

Je to již 30 dní. Mám v plánu zaslat výrobník ledu zpět s odstoupením od kupní smlouvy, jestliže se nikdo neozve.

Děkuji.


Produkt

SILVERCREST® SEMK 105 A1


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2020 17:01, před měsícem

Pokud spotřebitel uplatnil u prodávajícího reklamaci v souladu se smluvními podmínkami, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitel má tak právo od smlouvy odstoupit. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se reklamaci pokoušel v souladu se smluvními podmínkami u prodávajícího uplatnit, avšak ze strany prodávajícího mu to nebylo umožněno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2020 10:30, před měsícem

Dobrý den, pane Chalánku,

vzniklá situace nás velmi mrzí. Zaurgujeme Vaši reklamaci u odpovědných kolegů, aby se Vám co nejdříve ozvali.

Děkujeme za trpělivost a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 19:45, před 10 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Martin Chalánek

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.9.2020 20:36, před 10 dny

Hodnocení: