Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44445Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2020, před 3 měsíci

Romana Mašková

Znění stížnosti

Dle SMS mi měl kurýr doručit zásilku č. 41880736- 10.8. (do lékárny)to se nestalo a ve vyhledávači zásilek bylo uvedeno, že zásilka nedoručena/adresa neznámá. Na tuto mojí nezměněnou adresu do lékárny mi posílá Avon zásilky již několik let a dlouho to bylo bez problémů a nyní poslední dobou po výměně zaměstnanců je to prostě opakovaně problém. Navíc do lékárny vozí zboží i všechny ostatní přepravní služby - včetně In-Time. Co jsem pro řešení situace udělala? Kontaktovala jsem řidiče i přepravní službu, nyní se obracím sem a rozhodně pro příště změním dopravce, víc asi udělat nemůžu.


Produkt

zásilka od Avonu - balík č. 41880736


Požadované řešení

Ráda bych obdržela svojí zásilku- ještě před splatností faktury za zboží, které jsem nedostala


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 22:43, před 3 měsíci

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 16:47, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.