Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:49
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#44538Neoprávněně účtování 99,- tydne

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2020, před měsícem

Skřipcová

Znění stížnosti

Dobrý den, syn má nainstalovány tik tok a po shlédnutí několika videi se mu začalo z účtu týdne strhávat 99,-. Je to neopravnene.Zadam o navrácení všech plateb, které byli za dobu 2 měsíců stažený. Děkuji Skripcova


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně strzenych penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 14:00, před měsícem

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2020 10:31, před 26 dny

Dobrý den,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team


Skřipcová

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2020 12:38, před 26 dny

Dobrý den,
Chtěla bych nějakým způsobem zrušit kazdotydenni platbu 99,-Kč, za kterou syn nemůže, na nic neodpovídal a strhává se mu to samo. Nevíme jak to zrušit či ukončit. Tik tok jsme okamžitě odinstalovali, ale platby se mu strhávají stále dál. Jsou to 400,- za měsíc. Trošku dost.
Děkuji Skřipcová

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2020 13:44, před 26 dny

Za účelem řešení situace doporučujeme kontaktovat výše uvedenou e-mailovou adresu info-cz@mobileinfo.biz. Zároveň stížnost přeřazujeme zpátky na společnost, aby spotřebitelce poskytla pomoc s co nejrychlejším vyřešením situace.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2020 09:51, před 25 dny

Dobrý den,
Děkujeme vám za vaši reakci. Obraťte se na zákaznické servisní středisko MPSC s dotčeným číslem, aby vám pomohlo.
MPSC lze získat na adrese: info-cz@mobileinfo.biz nebo telefonicky po-pá 09: 00-17: 00 na tel: CZ 0844 444 484 (místní sazba)

S pozdravem
DIMOCO Team

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.