Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:743
Z toho za letošní rok:83
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 98 stížnostech.

#44600Čekání na storno objednávky/ Ignorace ze strany Alzy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2020, před měsícem

Michal Vons

Znění stížnosti

7.8.2020 Jsem zakoupil chladničku na alza.cz, doručení naplánováno na 10.8. v dopoledních hodinách.

10.8. mi přišla zpráva s potvrzením, že chladnička byla předána přepravci k doručení.

Celé dopoledne jsem čekal do doručení, ale k tomu nedošlo. Ten samý den odpoledne proto volám Alzu a ptám se v čem je problém. Bylo mi sděleno, že chladnička byla během přepravy poškozena a že se to řeší. Na můj dotaz, kdy bude zaplacené zboží doručeno mi pracovník nebyl schopen odpovědět.

11.8. Opět volám na CC se stejnou otázkou. Pracovník mi není schopný vysvětlit co se děje ani kdy mi bude nová chladnička doručena, prostě nic - jenom "řešíme to" to.

12.8. Volám CC opět se stejným výsledkem, nedozvím se nic. Znechucený přístupem společnosti chci objednávku zrušit. Jelikož to na webových stránkách nejde, volám opět CC a žádám o storno objednávky pracovník mi sdělí že zadá příkaz na storno - považuji to za vyřízené.

17.8. V aplikaci vidím, že objednávka je stále aktivní. Volám CC, kde je mi řečeno že objednávka z nějakého důvodu nebyla stornována. Žádám proto, aby žádost urgovali.

19.8. Volám CC, kde mi pracovnice sdělila že vidí, že objednávka již byla stornována, můžu tedy očekávat dobropis a vrácení peněz. Pro jistotu se jí ptám, můžete mi tedy potvrdit, že objednávka byla stornována a není již aktivní. Pracovnice mi to po telefonu potvrdila.

24.8. V aplikaci vidím, že objednávka je stále aktivní. Volám na CC, kde je mi řečeno, že objednávka stornována stále ještě nebyla. Když se domáhám toho co mi bylo řečeno minule, je mi sděleno, že nevidí, s kým jsem hovořil a nemůže to komentovat. Když prosím o možnost hovořit s nadřízeným je mi sděleno, že nemůžou přepojovat.

Když jsem hrozil stížností u ČOI bylo mi řečeno že na to mám právo.

Jsem už zoufalý a znechucený přístupem společnosti Alza, která mě jako zákazníka absolutně ignoruje a jejich neochotou/neschopností situaci řešit. Můžete mi prosím pomoci?

Děkuji


Produkt

SAMSUNG RB33N341MSA/EF


Požadované řešení

Rád bych, aby mi byly vráceny mé peníze. Které mi společnost Alza bezdůvodně a neoprávněně zadržuje od 12.8.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 11:07, před měsícem

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2020 09:22, před 26 dny

Dobrý den,

moc mne Vaše zkušenost mrzí a velice se Vám omlouvám za vzniklé nepříjemnosti. Váš případ jsem převzala v rámci oddělení péče o zákazníky a aktuálně jsme se obrátila na kolegy z odpovědného oddělení a pokusím se udělat maximum abych záležitost vyřešila k Vaši spokojenosti.

Jakmile zajistím podrobnosti, budu Vás kontaktovat, na Vás e-mail. s omluvou a přáním krásného dne, Eva péče o zákazníky.


Michal Vons

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.9.2020 08:58, před 23 dny

Hodnocení:

Komentář: Peníze mi byly po třech!! týdnech vráceny.

Moc děkuji dTestu za pomoc s řešením stížnosti.

Hanba Alze za aroganci a neschopný zákaznický servis - Nikdy víc.