Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#44648Společnost nechce vrátit peníze za vrácene zboží v hodnotě 1774,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2020, před 6 měsíci

Ljudmila TRUBNIKOVÁ

Znění stížnosti

Katastrofická zkušenost se společností Studio Moderna.

zboží bylo vráceno na pobočce Studio Moderna - Palackého 14
Byl sepsán reklamační protokol dne 17.06.2020
Byla vrácena částka 549,- Kč za pánvičku, zbytek částky (1225,- Kč za další zboží) nebyl zaslán i přes to že nám to slibovali, když jsme jim volali ( víc než 10 krát).

Naposledy mě bylo slíbeno že můj případ bude řešen vedením.


Produkt

Nákup sady kuchyňských nožů chef - Delimano, Poklice s aroma úchytkou 24 2ks Delimano, Fivestar Legend panev Delimano (peníze za pánev vráceny), dobirkovné


Požadované řešení

Vracení peněz dle podmínek nákupu.
Měli by být vrácené nejpozději do 30 dnů, tato lhůta vypršela před měsícem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 13:07, před 6 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 13:37, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.