Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44679Neexistující objednávka v roce 2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2020, před 3 měsíci

Olga Venclová

Znění stížnosti

20.8.2019 jsem objednávala pouzdro na mobil, který jsem obdržela a zaplatila. Po roce mi přišlo, že vyřizují mou objednávku z roku 2019. A zároveň mi toto zboží odeslali. Psala jsem jim , že zboží již rok používám a nic jsem si neobjednávala. Teď mi vyhrožují a chtějí poplatek 149 za nepřevzetí dobírky. Je to firma iCell.cz


Produkt

Zrcadlové pouzdro na telefon


Požadované řešení

Vyřešení neoprávněné kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 16:10, před 3 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2020 11:29, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.