Společnost


Bavlna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44984Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 6 dny

Viktor Vajc

Znění stížnosti

Dne 9.8. jsem v internetovém obchodu www.bavlna.cz objednal
* Povlečení Fabio (materiál bavlna, 2 ks)
* Dodání kurýrem PPL
v celkové ceně 1 278 Kč vč. DPH.
Částku jsem uhradil bankovním převodem. Následně jsem ještě tentýž den obdržel potvrzující email, což byla ze strany firmy poslední poskytnutá informace.
Vzhledem k tomu, že zboží dlouhou dobu nepřicházelo, pokoušel jsem se dne 19.8. společnost bezúspěšně kontaktovat pomocí emailu info@bavlna.cz a několikrát také přes mobil pana D. Š. uvedeného na adrese https://www.bavlna.cz/kontakty-1/.
Po těchto neúspěšných pokusech jsem zaslal doporučený dopis s dodejkou na kontaktní adresu firmy. V dopisu jsem žádal o dodání zboží do termínu 11.9.2020. Dodejka se vrátila s datem převzetí 7.9.2020.
Internetový obchod přitom u zmíněného povlečení k dnešnímu dni stále udává termín doručení do čtyř pracovních dnů.


Produkt

Povlečení Fabio (materiál bavlna, 2 ks) + Dodání kurýrem PPL


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 16:01, před 5 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.