Společnost


Bavlna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44984Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 2 měsíci

Viktor Vajc

Znění stížnosti

Dne 9.8. jsem v internetovém obchodu www.bavlna.cz objednal
* Povlečení Fabio (materiál bavlna, 2 ks)
* Dodání kurýrem PPL
v celkové ceně 1 278 Kč vč. DPH.
Částku jsem uhradil bankovním převodem. Následně jsem ještě tentýž den obdržel potvrzující email, což byla ze strany firmy poslední poskytnutá informace.
Vzhledem k tomu, že zboží dlouhou dobu nepřicházelo, pokoušel jsem se dne 19.8. společnost bezúspěšně kontaktovat pomocí emailu info@bavlna.cz a několikrát také přes mobil pana D. Š. uvedeného na adrese https://www.bavlna.cz/kontakty-1/.
Po těchto neúspěšných pokusech jsem zaslal doporučený dopis s dodejkou na kontaktní adresu firmy. V dopisu jsem žádal o dodání zboží do termínu 11.9.2020. Dodejka se vrátila s datem převzetí 7.9.2020.
Internetový obchod přitom u zmíněného povlečení k dnešnímu dni stále udává termín doručení do čtyř pracovních dnů.


Produkt

Povlečení Fabio (materiál bavlna, 2 ks) + Dodání kurýrem PPL


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 16:01, před 2 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 18:06, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.