Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44994Nedodani zboží, ingnorace stížností

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 5 dny

Jan Valentin

Znění stížnosti

Dne 13.7.2020 jsem objednal noční stolky (XZ444G). Do dnešního dne mám informaci že chyba je na straně dodavatele, přičemž nemám informace kdy zboží dojde, protože to nikdo neví. Při objednání kompletu ložnice bylo napsáno dodání do 3tydnů. Momentálně 15.9.2020 nemám žádné informace, omluvu nic. Na informacich mi nikdo není schopný poradit, na stížnosti nikdo nereaguje.


Produkt

XZ444G noční stolky


Požadované řešení

Kompenzace veškerých problémů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 15:58, před 5 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.