Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:807
Z toho za letošní rok:117
Stále v řešení:38
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 265 stížnostech.

#45043Chybne upominky za nerealizovane platby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2020, před 10 dny

HANA PADOVANI

Znění stížnosti

Dobry den, dnes jsem obdrzela v poradi treti upominku za nerealizovane platby, ktere jsou bezne provadeny bankovnim prevodem (RB). Dlouhe mesice vse probihalo bez problemu az na posledni mesice. Chyba neni v bance, dvakrat jsem proverovala, ale u vas. Dnesni upominku jsem resila s vasim pracovnikem panem D.R. Domnival se, ze cislo meho bankovniho uctu je neuplne, coz je nesmysl. Chci vas pozadat o provereni transakci z vasi strany, provedeni prevodu uvadenych 110,26 Kc a informovani me. Dekuji Ing.Hana Padovani c.zakaznickeho uctu: 5910511401


Požadované řešení

reseni viz me psani


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 09:31, před 9 dny

Pokud spotřebitelka může společnosti prokázat, že platbu za službu skutečně uhradila, nemusí se obávat, že by se ocitla v prodlení.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2020 18:30, před 3 dny

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
První vyúčtování po převodu služby mělo být placeno přes inkasní platbu (tzn. nejde o běžný bankovní převod, který uvádíte).
U faktury ve výši 110,26 Kč jsme si standardní cestou žádali o stržení ve správné výši a struktuře. Došlo však k zamítnutí transakce ze strany banky. Nastavení tak opravdu doporučím zkontrolovat podle našeho webu (https://tinyurl.com/y2xa5rq2).
Doplním, že ani při dodatečném správném nastavení už nemůže dojít k opětovnému stržení. Platbu proto bude nutné poslat jiným způsobem, například jednorázovým příkazem k úhradě.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.