Společnost


E-Jobs Service s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45152Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2020, před rokem

Ha My Pham

Znění stížnosti

Koupila jsem myš v tomto obchodě, nevyzvedla jsem ji a požádala jsem o vrácení peněz. Žádala jsem již více než 20 krát (emailem a telefonicky), ale nevrátili mi vůbec nic.


Produkt

HP Laserová třítlačítková USB myš


Požadované řešení

Požádám o vrácení peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2020 10:54, před rokem

Samotné nepřevzetí zboží kupujícím smlouvu neruší, aby byla smlouva zrušena, musel by kupující od smlouvy v zákonné lhůtě odstoupit. Odstoupit lze účinně i e-mailem, pokud spotřebitel prokáže, že byl e-mail doručen (např. reakcí prodávajícího).

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 14:47, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.