Společnost


Borotrend d.o.o

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45165Neúplné dodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2020, před 2 měsíci

Jitka Duskova

Znění stížnosti

Zbozi bylo dodano včas,ale ne kompletni.Objednala jsem si sadu na vypalovani do dreva a prislo jen vypalovaci pero bez sady hrotu.Ihned jsem napsala e mail o radu co mam delat nebo zda mi poslou chybejici,druhy den jsem zadost opakovala primo na odesilatele,nevim kolik casu mají na odpověď,myslim ze by měli hned uz proto ze mají zaplacenou plnou cenu a dodali jen pulku a dofam ze to vyresi co nejdříve.


Produkt

c.obj.(FVSCZ)5070 sada pro pyrograficke vypalovani do dreva


Požadované řešení

Poslat mi chybejici objednane zboží,ktere jsem jim jiz zaplatila


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2020 10:58, před 2 měsíci

Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání chybějící věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka také právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2020 13:50, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.