Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:428
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 170 stížnostech.

#45374Technický průkaz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před měsícem

Marie Meitnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v sobotu 3.10.2020 jsem s přítelem kupovala vůz v AAA Auto Praha.
Po dohodě plné moci za výkup starého vozu nám měl být předán technický průkaz nového vozu a druhý klíč.
Po telefonu nám bylo vše vyvráceno, že po doložení plné moci dostaneme jen klíče a technický průkaz poštou (10-14 dní).
Původní domluva byla, že se můžeme zastavit a vše si předáme osobně protože na voze končí STK.Tak aby se vše stihlo v termínu.
Volání na infolinku je zcela bezvýznamné,váš požadavek předají dál s tím, že se vám někdo ozve, což se ale nestane.
Celkově mám špatný pocit z jednání společnosti a po přečtení stížností na nedodání tech. průkazu i obavy, že jen tak nedočkáme.


Produkt

Škoda Octavia


Požadované řešení

osobní předání technického průkazu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2020 14:29, před měsícem

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2020 18:52, před 27 dny

Vážená paní Meitnerová,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z oddělení dokladů a mám informaci, že věc by měla být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO


Marie Meitnerová

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2020 14:18, před 24 dny

Dobrý den,
Ano po podání stížnosti na Českou obchodní inspekci a stížnosti na vašeho ombudsmana a po propadnutí technické a tím tedy dalších potíží, jsem se dokladů konečně dočkala.
S přístupem AAA auto rozhodně spokojená nejsem a pro příště vím, že zde již auto nekoupím.
Od takové veliké společnosti bych čekala férové a slušné jednání.
S Podzravem
Meitnerová Marie

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2020 13:50, před 6 dny

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2020 14:07, před 6 dny

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o uzavření případu.


Marie Meitnerová

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2020 12:06, před 5 dny

Hodnocení: