Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:429
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 173 stížnostech.

#45377Chybí pojišťovací nástavec na kola,zákazník požaduje nový nástavec+montáž a demontáž

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2020, před 4 měsíci

Hana Karlíková

Znění stížnosti

Dne 07.09.2020.Chybí pojišťovací nástavec na kola,zákazník požaduje nový nástavec+montáž a demontáž.Při kupování vozidla Hyundai ix35 jsem nebyl upozorněn na chybějící pojišťovací nástavec na kola.Vozidlo nemohu používat z obavy defektu.Požaduji nový nástavec.Vozidlo bylo koupeno v AAA AUTO Plzeň Černice.dne 24.9.2020byla reklamace zamítnuta.


Produkt

Hyundai ix35


Požadované řešení

Nový bezpečnostní nástavec na kola demantáž a montáž nových bezpečnostních matek na kola.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 23:07, před 3 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které spotřebitelka od věci v dobré víře očekávala, je věc vadná. Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá.

Doporučujeme vyzvat autobazar k podání podrobného odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitelka před koupí o vadě věděla, musí spotřebitelka na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že spotřebitelka o vadě věděla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
18.11.2020 13:55, před 2 měsíci

Vážená paní Karlíková,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Vůz byl koupen již v červenci - pokud chyběl nástavec již při koupi, bylo potřeba na to upozornit dříve. Reklamace byla však podaná až v září. Vaše reklamace byla posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2020 21:29, před 29 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.