Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45441Neuznaná reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2020, před rokem

Lucie Homoláčová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.10.2018 jsem si v A3 Sport Zličín zakoupila obuv značky Nike. Jedná se o běžeckou obuv pro běh po upravených cestách, k čemuž jsem obuv příležitostně užívala. Ani ne po roce jsem zaznamenala, že s pravou botou není vše v pořádku a při bližším prohlédnutí jsem zjistila, že z pravého "bubliny" v patě (která je u této řady naplněna plynem) "vzduch" někudy uchází. Boty jsem dále neužívala a dala je k reklamaci - 12.9.2019. Reklamace byla zamítnuta, uvedený důvod odborníka pana Petra Janaty cituji: „Intenzita používání zkrátila životnost obuvi. Reklamace nebyla
uplatněná, ihned po zjištění vady, při dalším použití došlo k prohloubení vady a znehodnocení zboží.“ S odůvodněním rozhodně nesouhlasím, důvody nejsou ničím podloženy. Můj postoj k tomuto vyjádření:
1) „Intenzita používání zkrátila životnost obuvi.“: Ničím nepodložené, nepravdivé vyjádření. Nejsem profesionálním sportovcem, obuv jsem užívala příležitostně na upraveném terénu a k rekreačním účelům, k nimž je určena.
2) „Reklamace nebyla uplatněná, ihned po zjištění vady, při
dalším použití došlo k prohloubení vady a znehodnocení zboží.“: S
vyjádřením nesouhlasím. Obuv jsem reklamovala ihned po zjištění
závady, když jsem si pravou botu nasadila a “propadla” se mi pata z
důvodu prasklé bubliny.
Jelikož mám další pár řady Air Max stejné značky, které mi již slouží 3 roky a nadále ho užívám, nemyslím si, že bych o boty nebo je užívala nevhodně. Jednoznačně se jedná o vadu materiálu. Když jsem se po obdržení zamítnutí reklamace v prodejně A3 sport na Floře nesouhlasila, odmítli to jakkoliv řešit a hrozili mi pokutou za neodebrání zboží. Obrátila jsem se také na společnost A3 sport s.r.o. emailem, od Týmu A3 sport s.r.o. jsem obdržela zamítnutí, cituji: "Reklamace Vám byla naší firmou zamítnuta písemným vyjádřením s odborným posouzením o znalce v oboru. Za tímto vyjádřením/posouzením si stojíme." a od marketingové specialistky společnosti A3 Sport Lucie Mrzenové odmítnutí, cituji: "Bohužel, z naší strany není další možnost přezkoumání."
Jelikož jsem se až nyní dozvěděla o této možnosti stížnosti a boty jsou ještě v záruční lhůtě, znovu žádám o přezkoumání reklamace na základě objektivních skutečností. Od momentu podání reklamace jsou nenošené, vada vylučuje možnost dalšího užívání produktu. Výše uvedené odůvodnění není nijak podloženo a absolutně neodpovídá pravdě.


Produkt

WMNS Nike Air Max Sequent 3, Black/White-Dark Grey, 908993011


Požadované řešení

Žádám o přezkoumání zamítnuté reklamace, jako řešení požaduji vrácení peněz nebo výměnu zboží za nevadný kus.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2020 10:25, před rokem

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.