Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#45502Zamítnutí reklamace (vozidlo nepojízné po 3 týdnech užívání)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2020, před 3 lety

Petr Holy

Znění stížnosti

28.6. 2020 jsme u AAA Auto v Praze koupili pro syna vozidlo Skoda Octavia s automatickou prevodovkou, první registrace 03/2010, 156 tisíc km, za 167 tisíc Kč. Vozidlo nebylo používané do 31/8, kdy syn dostal řidičák. Po necelých třech týdnech provozu auto přestalo být pojízné: po nastartování a zařazení se už nerozjelo. Po odtahu a kontrole bylo autorizovaným servisem zjištěno, že mechatronika (automatická převodovka) je neopravitelně rozbitá a je nutné ji vyměnit. Cena výměny je cca 50 tisíc Kč. Zároveň servis zjistil, že že je třeba kompletně vyměnit chladič pro zpětné vedení výfukových plynů v ceně cca 11 tisíc Kč. Požádali jsme servis aby s opravou posečkali a 24/9 jsme vady reklamovali u AAA s požadavkem na odstoupení od smlouvy, s ohledem na rozsah vad a na předchozí žalostnou zkušenost s reklamací ráfků kol u téhož vozidla (AAA nám prodalo vozidlo s litými ráfky které neodpovídaly technickému průkazu a proto neprošlo STK při převodu, po reklamaci nám AAA namontovalo jiné ráfky které též neodpovídaly a nakonec nám AAA Auto namontovalo ráfky odpovídající, které však byly značně odřené. Celkově jsme museli na tři technické prohlídky u STK a stálo nás to mnoho zdlouhavých a ze strany AAA zákaznicky nepřívětivých jednání). AAA nám 1/10 zaslalo vyjádření že „kupující byl při koupi upozorněn v předávacím protokolu že jednotlivé součástky zakoupeného automobilu podléhající opotřebení se mohou blížit konci své životnosti a s ohledem na stáří a opotřebení automobilu vyžadují zvýšenou míru údržby a oprav a tudíž prodávající za reklamované vady nenese žádnou odpovědnost, reklamaci zamítá a odstoupení od kupní smlouvy nepovažuje za právně účinné“.

S vyjádřením AAA Auto zásadně nesouhlasíme, jelikož vada byla na vozidle již v okamžiku prodeje (potvrzeno mechanikem autorizovaného servisu), AAA nás na ni neupozornilo zároveň nejde o „zvýšenou míru údržby a oprav“ ale o významnou vadu vyžadující výměnu rozsáhlé části hnacího ústrojí a taktéž výfukového systému, a to v hodnotě vetší než třetina kupní ceny (oprava 61 tisíc vs. kupní cena vozidla 167 tisíc). Navíc, mechatronika souvisí s převodovkou u které je předávacím protokolu výslovně uvedeno „standartní chod“.

Předtím než případ podstoupíme právníkovi a obchodní inspekci bychom chtěli požádat Vás a též AAA Auto o vyjádření k uvedenému případu.


Produkt

SPZ 8AC8974


Požadované řešení

Požadujeme odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému