Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45505SLEVOVÉ KARTY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před 3 lety

Marie Volhejnová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve vašem obchodě nakupuju poměrně často.Proto jsem byla velice nemile překvapena, že mi prodavačka při posledním nákupu odmítla načíst kartu z mobilu.
Jeden z mnoha důvodů,jsme uvítala aplikaci do mobilu.Slevových kartiček je opravdu tak hodně, že se mi nevešli do peněženky, nehledě na hledání příslušné kartičky při placení.Nepříjemné pro mě i pro prodavačku a ostatní zákazníkY za mnou.
Můžete mi prosím vysvětlit, proč nemůžu využívat vaší karty v mobilní aplikaciv telefonu,které jsou právě jen na jméno určitého člověka, oproti kartičkám, se kterými se dá manipulovat?
Vracíme se snad na stromy?
Nehorázné!!
Raději si dojedu na nákup do Baumaxu.
díky


Produkt

slevové karty


Požadované řešení

povolit karty v mobilním telefonu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému