Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45505SLEVOVÉ KARTY

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2020, před měsícem

Marie Volhejnová

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve vašem obchodě nakupuju poměrně často.Proto jsem byla velice nemile překvapena, že mi prodavačka při posledním nákupu odmítla načíst kartu z mobilu.
Jeden z mnoha důvodů,jsme uvítala aplikaci do mobilu.Slevových kartiček je opravdu tak hodně, že se mi nevešli do peněženky, nehledě na hledání příslušné kartičky při placení.Nepříjemné pro mě i pro prodavačku a ostatní zákazníkY za mnou.
Můžete mi prosím vysvětlit, proč nemůžu využívat vaší karty v mobilní aplikaciv telefonu,které jsou právě jen na jméno určitého člověka, oproti kartičkám, se kterými se dá manipulovat?
Vracíme se snad na stromy?
Nehorázné!!
Raději si dojedu na nákup do Baumaxu.
díky


Produkt

slevové karty


Požadované řešení

povolit karty v mobilním telefonu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 07:59, před měsícem

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu. S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2020 15:58, před měsícem

Hezký den,

zákazník byl seznámen s podmínkami věrnostního programu.
Věrnostní karty bohužel nepřijímáme nahrané v mobilním telefonu.

S pozdravem
Za UNI HOBBY, a.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2020 15:26, před 8 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.