Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:69
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 44 stížnostech.

#45545Nezaslanie potvrdzujúceho e-mailu. Nemožnosť stornovať objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2020, před měsícem

Matúš Lavčák

Znění stížnosti

Dobrý deň,

na e-shope naturamed.sk som si objednal produkt OmegaMarine Forte+. Už pri zadávaní objednávky som mal podozrenie, že to nie je celkom v poriadku aby sa nepýtali na spôsob platby. Keď mi po zadaní platby neprišiel potvrdzovací e-mail tak som začal hľadať informácie o spoločnosti a bol som zdesený keď som sa dočítal o praktikách, ktoré spoločnosť používa.
Neviem číslo zákazky lebo som nedostal mail s potvrdením objednávky.
Skúšal som volať na zákaznícku podporu no odpovede som sa nedočkal. Písal som e-mail na info@naturamed.sk no odpovede som sa tiež nedočkal. Preto Vás prosím o pomoc.


Produkt

Internetový nákup naturamed.sk


Požadované řešení

Žiadam od nich stornovanie objednávky, nezasielanie ďalších produktov a taktiež vymazanie mojich osobných údajov z ich systému.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 17:52, před měsícem

Při koupi zboží na dálku (po telefonu, internetu) má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2020 09:13, před měsícem

Vážený pane Lavčáku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat , že kdokoliv si objedná některý náš produkt prostřednictvím webových stránek, vždy si může zvolit způsob platby a to buď platbu kartou - přímo při objednání nebo úhradu až po obdržení zboží, kdy složenka na příslušnou částku je součástí zásilky. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu OmegaMarine Forte+ byla stornována. Zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:29, před 3 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Matúš Lavčák

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.11.2020 09:34, před 3 dny

Hodnocení: