Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#45611Neuznání reklamace - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 3 lety

Eliška Čadková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v roce 2018 jsme koupili přes uvedený e-shop mobil Apple iPhone 7 32GB. V srpnu letošního roku 2020 jsme na základě několika závad telefon odeslali k reklamaci dle pokynů, které jsme obdrželi mailem od e-shopu (až poté, co jsem si musela jejich reakci vynutit, jinak nereagovali). Tomu ale předcházela návštěva v autorizovaném servisu Apple, ale při předložení faktury nám nemohli telefon vzít k opravě, i když byl v záruce, protože na faktuře nebylo uvedené žádné číslo, podle kterého by se dalo zjistit, že se jedná o tento telefon. Na základě těchto informací jsme se obrátili na e-shop s reklamací. Zmíněný e-shop nedodržel 30ti denní lhůtu pro vyřízení reklamace a tak jsem zaslala odstoupení od smlouvy. Další den jsem měla zprávu, že pošta nám bude doručovat zásilku Balík. Balík jsem nevyzvedla a e-shop se mi ozval, že jim dorazilo odstoupení od smlouvy, a od té chvíle si dopisujeme. Odstoupení od smlouvy nechtějí akceptovat ani uznat reklamaci. V současné době je neopravený telefon u e-shopu, neboť jsem ho nepřevzala.


Produkt

Apple iPhone 7, 32GB černá, jiné číslo ve faktuře není uvedeno


Požadované řešení

Ráda bych, aby telefon opravili, ale vzhledem k jejich přístupu nemám v tento e-shop důvěru, a proto trvám na odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému