Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45611Neuznání reklamace - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2020, před 3 dny

Eliška Čadková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v roce 2018 jsme koupili přes uvedený e-shop mobil Apple iPhone 7 32GB. V srpnu letošního roku 2020 jsme na základě několika závad telefon odeslali k reklamaci dle pokynů, které jsme obdrželi mailem od e-shopu (až poté, co jsem si musela jejich reakci vynutit, jinak nereagovali). Tomu ale předcházela návštěva v autorizovaném servisu Apple, ale při předložení faktury nám nemohli telefon vzít k opravě, i když byl v záruce, protože na faktuře nebylo uvedené žádné číslo, podle kterého by se dalo zjistit, že se jedná o tento telefon. Na základě těchto informací jsme se obrátili na e-shop s reklamací. Zmíněný e-shop nedodržel 30ti denní lhůtu pro vyřízení reklamace a tak jsem zaslala odstoupení od smlouvy. Další den jsem měla zprávu, že pošta nám bude doručovat zásilku Balík. Balík jsem nevyzvedla a e-shop se mi ozval, že jim dorazilo odstoupení od smlouvy, a od té chvíle si dopisujeme. Odstoupení od smlouvy nechtějí akceptovat ani uznat reklamaci. V současné době je neopravený telefon u e-shopu, neboť jsem ho nepřevzala.


Produkt

Apple iPhone 7, 32GB černá, jiné číslo ve faktuře není uvedeno


Požadované řešení

Ráda bych, aby telefon opravili, ale vzhledem k jejich přístupu nemám v tento e-shop důvěru, a proto trvám na odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 13:52, před 2 dny

Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.