Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
v roce 2018 jsme koupili přes uvedený e-shop mobil Apple iPhone 7 32GB. V srpnu letošního roku 2020 jsme na základě několika závad telefon odeslali k reklamaci dle pokynů, které jsme obdrželi mailem od e-shopu (až poté, co jsem si musela jejich reakci vynutit, jinak nereagovali). Tomu ale předcházela návštěva v autorizovaném servisu Apple, ale při předložení faktury nám nemohli telefon vzít k opravě, i když byl v záruce, protože na faktuře nebylo uvedené žádné číslo, podle kterého by se dalo zjistit, že se jedná o tento telefon. Na základě těchto informací jsme se obrátili na e-shop s reklamací. Zmíněný e-shop nedodržel 30ti denní lhůtu pro vyřízení reklamace a tak jsem zaslala odstoupení od smlouvy. Další den jsem měla zprávu, že pošta nám bude doručovat zásilku Balík. Balík jsem nevyzvedla a e-shop se mi ozval, že jim dorazilo odstoupení od smlouvy, a od té chvíle si dopisujeme. Odstoupení od smlouvy nechtějí akceptovat ani uznat reklamaci. V současné době je neopravený telefon u e-shopu, neboť jsem ho nepřevzala.
Apple iPhone 7, 32GB černá, jiné číslo ve faktuře není uvedeno
Ráda bych, aby telefon opravili, ale vzhledem k jejich přístupu nemám v tento e-shop důvěru, a proto trvám na odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |