Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#45678Nedodani predem zaplaceneho zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 3 měsíci

Marie Kotmelova

Znění stížnosti

21.9.20 jsem si objedlana trička s motivem zubu za 1275.Hned po objednani zaplacenio.Stale nic nedorazilo zadna komunikace ze strany obchodnika. Několikrát jsem psala na stranky obchodu a emaily. Dosud zadna odpověď.


Produkt

Trička s motivem zubu cisla modelu : 367, 376, 735'


Požadované řešení

Prosim o vraceni peněz a prošetření tohoto obchodu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:50, před 3 měsíci

Spotřebitelka může využít svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (odstoupit od smlouvy lze i před doručením zboží). Pokud spotřebitelka tohoto práva využije, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 11:38, před měsícem

Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 12:39, před 21 dny

Podnikatelka nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.