Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45682Zasilkovna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před 3 lety

Kristýna Jalovcová

Znění stížnosti

Přes společnost zasilkovna jsem si nechala od eshopu poslat zaplacený balík. Balík i přes nastavenou kontrolu pomoci hesla byl vydán cizí osobě na základě jména a ne bezpečnostního hesla. Tudíž se můj balík v aplikaci zasilkovny stále nacházel na prodejně ale fyzicky tam již nebyl. Paní, která můj balík neprávem dostala si ho ponechala a obsah rozdala příbuzným. Bohužel v této chvíli nemám peníze ani balík. Velice mě mrzí arogantní chování zasilkovny... Slova, že se mnou řešit nic nebudou, protože smlouvu na dopravu měli uzavřenou s eshopem a ne se mnou a ať si nárokuji škodu u eshopu mi nepřijde férové jednání. Velice mě mrzí tento přístup!


Produkt

Zasilkovna číslo objednávky 1741487028


Požadované řešení

Řešit problém s osobou, které škoda vznikla a vykompenzovaní škody.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému