Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes společnost zasilkovna jsem si nechala od eshopu poslat zaplacený balík. Balík i přes nastavenou kontrolu pomoci hesla byl vydán cizí osobě na základě jména a ne bezpečnostního hesla. Tudíž se můj balík v aplikaci zasilkovny stále nacházel na prodejně ale fyzicky tam již nebyl. Paní, která můj balík neprávem dostala si ho ponechala a obsah rozdala příbuzným. Bohužel v této chvíli nemám peníze ani balík. Velice mě mrzí arogantní chování zasilkovny... Slova, že se mnou řešit nic nebudou, protože smlouvu na dopravu měli uzavřenou s eshopem a ne se mnou a ať si nárokuji škodu u eshopu mi nepřijde férové jednání. Velice mě mrzí tento přístup!
Zasilkovna číslo objednávky 1741487028
Řešit problém s osobou, které škoda vznikla a vykompenzovaní škody.
|
Tweet |