Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45703Pozdní doručení, přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2020, před měsícem

Jana Pazderová

Znění stížnosti

Balík měl být doručen mezi 16-19hod. Kuryrovi jsem v 19:15 volala, zda vůbec dorazí. Dorazil ve 20:15,bez roušky, v dodávce nakouřeno-objednané lůžkoviny načichlé. Naprosto nedoporučuji!!!


Požadované řešení

Je to nemilé, ale ano, chci si prostě jenom postěžovat na dodavatele, žádné řešení neočekávám, jen zmiňuji, že i zákazníci si zaslouží profesionální a zdvořilý přístup.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 17:20, před měsícem

Povinnost nosit roušku, případně jiný ochranný prostředek zakotvila Vláda ČR v nouzovém opatření, které se vztahuje i na řidiče přepravních společností. Řidič je povinen jej respektovat.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:23, včera

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.