Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45726Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2020, před 3 lety

Kateřina Kolečková

Znění stížnosti

Objednala jsem si na tomto e-shopu zboží v hodnotě 3349 Kč. Objednávku č. 210387
jsem uhradila bankovním převodem dne 7.10.2020. Dne 9.10.2020 mi přišel e-mail, že je objednávka na cestě. Po pár dnech, kdy jsem objednávku stále neměla doručenou, jsem se snažila zjistit, kde se balík nachází, podle linku, který mi e-shop na své zakaznické podpoře vygeneroval. Ovšem, po zadání čísla balíčku do vyhledávání zásilek mi bylo sděleno, že tento balíček neexistuje. Přes zákaznickou podporu jsem se několikrát snažila kontaktovat e-shop, ovšem dodnes se nikdo neozval.


Produkt

E-shop s oblečením


Požadované řešení

Okamžité informace o stavu balíku a datumu, kdy můžu očekávat jeho doručení nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému