Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si na tomto e-shopu zboží v hodnotě 3349 Kč. Objednávku č. 210387
jsem uhradila bankovním převodem dne 7.10.2020. Dne 9.10.2020 mi přišel e-mail, že je objednávka na cestě. Po pár dnech, kdy jsem objednávku stále neměla doručenou, jsem se snažila zjistit, kde se balík nachází, podle linku, který mi e-shop na své zakaznické podpoře vygeneroval. Ovšem, po zadání čísla balíčku do vyhledávání zásilek mi bylo sděleno, že tento balíček neexistuje. Přes zákaznickou podporu jsem se několikrát snažila kontaktovat e-shop, ovšem dodnes se nikdo neozval.
E-shop s oblečením
Okamžité informace o stavu balíku a datumu, kdy můžu očekávat jeho doručení nebo vrácení peněz.
|
Tweet |