Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#45925Nevrácení peněz od společnosti Slevomat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 3 lety

Lenka Černá

Znění stížnosti

Zakoupila jsem od společnosti Slevomat poukaz ke kosmetičce. S paní kosmetičkou se mi vůbec nedařilo dohodnout na termínu, buď neměla čas, nebo mě nechala přijít do salónu a pak mi napsala sms, že nedorazí ona. Tak jsem požádala Slevomat o vrácení peněz v zákonné lhůtě do 14 dnů, což bylo již 3.9.2020.

Dosud jsem neobdržela peníze zpět. Jednou týdně mi přijde e-mail, že peníze mi již byli zaslány od paní kosmetičky, bohužel ale nerozumím, jakože od ni, když jsem ji nesdělali žádné číslo voucheru ani jiné informace. Vždy, když se Slevomatu zeptám, proč si to s paní neřeší sami a mně nevrátí mou platbu, neodpoví mi nic, jenže už mi byli peníze odeslány a potvrzení doloží. Bohužel mi opravdu žádné nepřišli, stejně tak jako jejich slibované potvrzení.


Produkt

Slevový voucher na gelové nehty


Požadované řešení

Vrácení peněz na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému