Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem od společnosti Slevomat poukaz ke kosmetičce. S paní kosmetičkou se mi vůbec nedařilo dohodnout na termínu, buď neměla čas, nebo mě nechala přijít do salónu a pak mi napsala sms, že nedorazí ona. Tak jsem požádala Slevomat o vrácení peněz v zákonné lhůtě do 14 dnů, což bylo již 3.9.2020.
Dosud jsem neobdržela peníze zpět. Jednou týdně mi přijde e-mail, že peníze mi již byli zaslány od paní kosmetičky, bohužel ale nerozumím, jakože od ni, když jsem ji nesdělali žádné číslo voucheru ani jiné informace. Vždy, když se Slevomatu zeptám, proč si to s paní neřeší sami a mně nevrátí mou platbu, neodpoví mi nic, jenže už mi byli peníze odeslány a potvrzení doloží. Bohužel mi opravdu žádné nepřišli, stejně tak jako jejich slibované potvrzení.
Slevový voucher na gelové nehty
Vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |