Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#45938Ověření slušnosti dealera NH Car Strahov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2020, před rokem

Miloš Švestka

Znění stížnosti

Prosím o ověření zda vozidlo Š Superb TMBJH7NP3L7049135, sml.č. 1210927, klient 647162, bylo z výroby osazeno pneu 215/55 R 17, jak uvádíte v TP UK357777, protože při převzetí od NH Caru v unoru 2020 bylo osazeno215/60 R 16
V úctě Miloš Švestka tel 60882309


Požadované řešení

dodat správné pneu jak byly od výrobce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2020 22:05, před rokem

Prodávající má povinnost dodat spotřebiteli zboží v provedení, jaké bylo mezi stranami smluveno. To se vztahuje i na výbavu a příslušenství osobního automobilu. Pokud byly dodány jiné, než v nabídce, kterou spotřebitel akceptoval a na jejímž základě byl uzavřen smluvní vztah, uváděné pneumatiky, jedná se o vadu zboží ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.