Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:256
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#46064Vratka - omylem zaplacená částka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 19 dny

Solčianská

Znění stížnosti

Zaplatila jsem omylem na Váš účet částku 951, prosím kontaktujte mě nebo mi vraťte částku na můj účet. Solčianská,. Chtěla jsem to zaplatit na účet husky.Dejte mi vědět co nejdříve co s tím uděláte.
Děkuji.

Monika Sočianská


Požadované řešení

Vraťte mi částku 951Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2020 13:00, před 18 dny

Neoprávněně připsaná platba se označuje jako bezdůvodné obohacení. Zákon ukládá tomu, kdo se na úkor jiného obohatí bez právního důvodu, povinnost takto získaný majetkový prospěch vrátit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2020 19:01, před 17 dny

Spotřebitelka nám sdělila, že problém již vyřešila telefonicky. Stížnost proto uzavíráme.