Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Na konci roku 2019 jsem si koupil grafickou kartu GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G na eshopu Alzy. Fungovala dobře ale pak začala házet chyby. Poslal jsem ji teda na reklamaci a napsali mi že uvedená závada se neprojevila. Zkusil jsem ji teda znova zase dělala úplně to samé. Vadu jsem natočil a kartu jsem zkusil na jiné sestavě abych ověřil že závada není jinde. Karta padala i na jiné sestavě. Poslal jsem kartu s podrobným popisem závady a videi do Alzy.
Z reklamace mi přišla zpráva že závada se neprojevila bez dalšího popisu. Po rozbalení jsem zjistil že karta je mechanicky poškozená a nejde namontovat do PC. Vše jsem nafotil a volal do Alzy tam mi bylo řečeno že jim mám poslat fotky poškození. Další den jsem dostal email od Alzy že mám kartu vrátit na pobočku nebo poslat zpět a bude mi umožněno odstoupení od kupní smlouvy a vrácena částka za zboží. Dnes jsem dostal zprávu tedy 13.11.2020 že závada se neprojevila a budou mi vracet kartu zpátky neopravenou.
GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G, sériové číslo: SN194541037237
Rád bych dosáhl toho na čem jsme se domluvili a rád bych odstoupil od smlouvy a nechal si vrátit peníze.
|
Tweet |