Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:31
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#46321Nevyúčtování dodávky plynu za rok 2020

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před rokem

Milan Ježil

Znění stížnosti

Dobrý den,do dnešního dne jsem neobdržel vyúčtování plynu za rok 2020.Opisování stavu plynoměru bylo provedeno distributorem 25.10.2020.Přesně stejně jsem musel reagovat přes Vaše stížnosti už loni.Doufám v rychlé vyřízení ze strany dodavatele.Děkuji.Milan Ježil.


Požadované řešení

Vyúčtování plynu za rok 2020.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 13:42, před rokem

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2020 14:01, před rokem

Dobrý den,
zadal se urgentní požadavek o vystavení vyúčtování a dnes bude zákazníkovi vystaveno a odesláno na adresu.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.12.2020 12:14, před rokem


Milan Ježil

Dobrý den,vystavené vyúčtování přišlo 23.11.2020.Teď ještě čekám peníze na účet,kde je doba splatnosti 5.12.2020.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2020 10:41, před rokem

Na základě výše uvedeného stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit informaci, až mu peníze dorazí, a stížnost uzavřít.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2020 11:33, před rokem


Milan Ježil

Dobrý den,peníze na účet dorazili.Děkuji za vyřízení.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2021 06:36, před rokem

Naše společnost se nevyjadřovala, protože se domnívala, že vystavením vyúčtování a poukázáním přeplatku na účet bere stížnost za vyřešenou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 06:57, před rokem

Na základě výše uvedeného vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.