Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:160
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46336Nevyhovění žádosti odstoupení od kupní smlouvy a nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před rokem

Nikol Pleváková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.9. jsem si na internetovém obchodě juum.cz objednala zboží, které po jeho doručení vůbec neodpovídalo popisu. Uplatnila sem možnost odstoupení od kupní smlouvy a zboží tedy poslala zpět na adresu společnosti Delta divison s.r.o. Na maily nereagují a telefonní číslo či jiné kontaktní údaje na svých stránkach neudávají. Zkusila jsem tedy zboží vyreklamovat, odeslala jsem reklamační formulář s žádostí o vrácení peněz, po delší době jsem obdržela mail, že na vyřízení reklamace mají 30 dnů s tím, ať se 28 den od obdržení tohoto mailu ozvu, jak reklamace dopadla. Dnes jsem tedy odeslala mail, že má reklamace stále není vyřízena, obdržela jsem pouze automaticky odesílaný mail, ať se obrátím na zákaznickou podporu.


Produkt

Dámská kabelka Trieggel v hodnotě 505,-


Požadované řešení

Touto stížností Vás žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:41, před rokem

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2020 19:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.