Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 21.9. jsem si na internetovém obchodě juum.cz objednala zboží, které po jeho doručení vůbec neodpovídalo popisu. Uplatnila sem možnost odstoupení od kupní smlouvy a zboží tedy poslala zpět na adresu společnosti Delta divison s.r.o. Na maily nereagují a telefonní číslo či jiné kontaktní údaje na svých stránkach neudávají. Zkusila jsem tedy zboží vyreklamovat, odeslala jsem reklamační formulář s žádostí o vrácení peněz, po delší době jsem obdržela mail, že na vyřízení reklamace mají 30 dnů s tím, ať se 28 den od obdržení tohoto mailu ozvu, jak reklamace dopadla. Dnes jsem tedy odeslala mail, že má reklamace stále není vyřízena, obdržela jsem pouze automaticky odesílaný mail, ať se obrátím na zákaznickou podporu.
Dámská kabelka Trieggel v hodnotě 505,-
Touto stížností Vás žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |