Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:171
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46441Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2020, před měsícem

Ivan Melichar

Znění stížnosti

Dobrý den,
v 10. 8.2020 jsem u společnosti ICELL.CZ (#EXPERT4YOU s.r.o.) provedl objednávku, obratem zaplatil a do dnešního dne jsem neobdržel nic.
Dne 11. 12. 2020 jsem poslal dotaz k objednávce na info@iCell.cz - bohužel žádná odezva pak i přes e-mailové stránky dodavatele, ale bohužel opět žádná odezva.
Žádám o vysvětlení a nápravu.
Děkuji Ivan Melichar


Produkt

https://www.icell.cz/huawei-honor-9/luxusni-ultra-tenke-gelove--silikonove--pouzdro-kryt-pro-huawei-honor-9-cervene/; https://www.icell.cz/huawei-honor-9/luxusni-kovove-zrcadlove-pouzdro-pro-huawei-honor-9-stribrne/; https://www.icell.cz/huawei-honor-9/antishock-odolne-hybrid-ochranne-pouzdro-pro-huawei-honor-9-sede/


Požadované řešení

Žádám o vysvětlení a dodání zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2020 14:16, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2020 19:44, před 24 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.