Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46727Nevrácení peněz za reklamované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2020, před 3 měsíci

Daniel Štangl

Znění stížnosti

Zaslal jsem zboží k reklamaci a žádost o vrácení peněz. Jen slibování a lhavé emaily.


Produkt

Topení na plynové kartuše a pb.


Požadované řešení

Čekám na vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 19:49, před 2 měsíci

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:51, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.