Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#46730Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2020, před 3 lety

Nikol Dziacka

Znění stížnosti

6.11.2020 mi paní poslala zaplacený balíček přes zásilkovnu. Dnes je 4.12.2020 a balíček stále nikde. Několikrát jsem volala na infolinku, kde nikdo neměl ponětí o tom co s mým balíčkem je. Furt mi říkali, že je na depu. A když jsem požadovala číslo na depo, tak mi ho prý nemůžou dát. Už mi došla trpělivost, tak jsem napsala asi 4 e-maily na reklamační oddělení. Odpověděli mi až po týdnu s tím, že se můj balíček nepodařilo zatím lokalizovat. Skoro měsíc se nepodařilo lokalizovat můj zaplacený balíček a ne za malé peníze? Máte v tom akorát bordel nic víc!!!!


Požadované řešení

Nalezení balíčku nebo okamžité vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému