Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 25 |
6.11.2020 mi paní poslala zaplacený balíček přes zásilkovnu. Dnes je 4.12.2020 a balíček stále nikde. Několikrát jsem volala na infolinku, kde nikdo neměl ponětí o tom co s mým balíčkem je. Furt mi říkali, že je na depu. A když jsem požadovala číslo na depo, tak mi ho prý nemůžou dát. Už mi došla trpělivost, tak jsem napsala asi 4 e-maily na reklamační oddělení. Odpověděli mi až po týdnu s tím, že se můj balíček nepodařilo zatím lokalizovat. Skoro měsíc se nepodařilo lokalizovat můj zaplacený balíček a ne za malé peníze? Máte v tom akorát bordel nic víc!!!!
Nalezení balíčku nebo okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |