Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2731
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 504 stížnostech.

#46849Zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před měsícem

Miroslav Donoval

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem bohužel zaplatil měsíční prémiové členství na seznamce BE2.
Bohužel až teď si čtu recenze, že se jedná o jeden velký podvod.
Premiové členství mám aktivováno od 9.12.2020.
Hned jsem psal asi na 3 maily, co mají uvedeny na stránkách, že bych
chtěl premiové členství zrušit.
Bojím se toho, jak jsem četl různé diskuse, aby mi v dalších měsících nestrhávali nějaké další peníze z účtu.
Použitý registrační mail: viz osobní údaj
Předem děkuji za pomoc.

Miroslav Donoval


Produkt

Zrušení prémiového členství


Požadované řešení

Zrušení premiového členství.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 08:29, před měsícem

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2020 18:52, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2020 18:52, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Miroslav Donoval

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.12.2020 19:00, před měsícem

Hodnocení: