Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Pěkný den. Dnes 6.10. Jsem mluvila s operátorem skrz získání nového zařízení na splátky, s tím že musím alespoň na jeden měsíc navýšit tarif abych měla možnost nového zařízení se slevou. Tak Desetkrát jsem se pana ptala jestli je to opravdu pravda že si po měsíci můžu snížit tarif zpět. Několikrát mi bylo prislibeno že ano. Po dnešním telefonátu mi bylo řečeno že to nejde, že mi museli podat nepravdivé informace. Hovor se uskotecnil 6.10 po 10 hodině ráno.
Jsem zklamaná že člověk nemůže věřit vaším operátorům. Telefon se mi nakonec cenové ani nevyplatí když tarif musí zůstat navýšeny. Časem asi změním operátora, protože takové jednání se mi nelíbí. Jsem u vás mnoho let a čekala bych ferovost z vaší strany, ale bohužel. Prosím kontaktujte mě jak se dal bude postupovat. S pozdravem Zvěřinová
Lžive informace.
Snížení tarifu
|
Tweet |