Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:164
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46922Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2020, před rokem

Taťána Hanušková

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si dne 9.11.2020 Dámskou stylovou mikinu Shawn Mendes
Color: 261, Size: M 1 za 558 Kč a zaplatila ji (platba proběhla 11.11.2020).
Bohužel do dnešního dne nemám žádnou zprávu o své objednávce (objednávka číslo 5500303). V zákaznické podpoře se uvádí, že stále nemá přiřazené sledovací číslo, ať se zkusím znovu podívat za 48 hodin...
Vzhledem k tomu, že od data objednání uplynul víc jak měsíc (plánovala jsem toto jako vánoční dárek) a pořád nemám žádné informace, začínám být trochu nervózní, zda zboží vůbec někdy dostanu. Chápu, že teď v době koronakrizové je situace složitější a doprava zboží není jednoduchá, nicméně bych očekávala alespoň nějakou reakci a informaci. Smířila bych se i s tím, že doručovací doba bude delší, třeba dva-tři měsíce, počítala bych s tím. Takhle žiji v nejistotě.
Děkuji za odpověď, s pozdravem T. Hanušková


Produkt

Dámská stylová mikina Shawn Mendes Color: 261, Size: M 1 za 558 Kč, objednávka číslo 5500303


Požadované řešení

Informace, kde se moje objednávka nachází a kdy mám počítat s jejím dodáním.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 17:04, před rokem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 19:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.