Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 20.2.2020 (!) jsem zakoupil letenky přes stránky společnosti Kiwi s datem odletu 14.5.2020 z Prahy do Birminghamu přes Brusel (číslo rezervace 109347645). Vše provozované společností Brussels Airlines. Z důvodu pandemie CoVid19 byl let zrušen. V hovoru, který proběhl s pracovníkem společnosti Kiwi dne 11.5.2020 mi byla nabídnuta možnosti bezplatného vrácení peněz do 3 měsíců od data plánovaného letu.
Bohužel jsem stále neobdržel zaplacenou částku a společnosti Kiwi nekomunikuje, jen přijde jednou za měsíc automaticky vygenerovaný email s tím, že je případ v řešení a komunikují se zástupci Brussels Airlines. Při přímém kontaktování letecké společnosti mi bylo sděleno, že bohužel musím toto řešit s třetí stranou (sprostředkovatel služby). Částka činí 5.436kč.
Co mohu udělat proto, aby se situace konečně vyřešila a nebo alespoň nějak urychlila?
Moc děkuji za pomoc a hezký den,
Jan Suchánek
Rezervace 109347645
Navrácení zaplacené částky za letenky
|
Tweet |