Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47018Žádost o navrácení peněz za zrušený let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před 3 lety

Jan Suchánek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.2.2020 (!) jsem zakoupil letenky přes stránky společnosti Kiwi s datem odletu 14.5.2020 z Prahy do Birminghamu přes Brusel (číslo rezervace 109347645). Vše provozované společností Brussels Airlines. Z důvodu pandemie CoVid19 byl let zrušen. V hovoru, který proběhl s pracovníkem společnosti Kiwi dne 11.5.2020 mi byla nabídnuta možnosti bezplatného vrácení peněz do 3 měsíců od data plánovaného letu.

Bohužel jsem stále neobdržel zaplacenou částku a společnosti Kiwi nekomunikuje, jen přijde jednou za měsíc automaticky vygenerovaný email s tím, že je případ v řešení a komunikují se zástupci Brussels Airlines. Při přímém kontaktování letecké společnosti mi bylo sděleno, že bohužel musím toto řešit s třetí stranou (sprostředkovatel služby). Částka činí 5.436kč.

Co mohu udělat proto, aby se situace konečně vyřešila a nebo alespoň nějak urychlila?

Moc děkuji za pomoc a hezký den,

Jan Suchánek


Produkt

Rezervace 109347645


Požadované řešení

Navrácení zaplacené částky za letenky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému