Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Zakoupil jsem mobil Doogee s95 Pro v ceně cca 9500 kč zhruba v září 2020. Po cca 2 měsících přestal fungovat hlasitý reproduktor. Zaslal jsem jej na reklamaci. Ta mně byla zamítnuta s tím, že došlo ke znečištění reproduktoru a mechanickému poškození. Telefon má však krytí IP68, tzn mimo jiné má být odolný vůči vniknutí prachu (a větších nečistot). K mechanickému poškození z mojí strany nedošlo. Telefon má být nárazuvzdorný. K žádnému pádu nedošlo. Na telefonu nejsou žádné oděrky, které by o tom svědčily. Je jako nový, pouze mu nefunguje hlasvní reproduktor.
Na webu prodejce u tohoto výrobku jsou v recenzích uvedeny totožné problémy, s taktéž zamítnutými reklamacemi.
Tzn jsem u prodejce podal námitku vůči zamítnutí reklamace. Od té doby se mnou nekomunikuje.
Doogee s95 Pro
Bezplatná výměna reproduktoru.
|
Tweet |