Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#47081Vadný hlasitý reproduktor u mobilního telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 3 lety

Marian Pospíšil

Znění stížnosti

Zakoupil jsem mobil Doogee s95 Pro v ceně cca 9500 kč zhruba v září 2020. Po cca 2 měsících přestal fungovat hlasitý reproduktor. Zaslal jsem jej na reklamaci. Ta mně byla zamítnuta s tím, že došlo ke znečištění reproduktoru a mechanickému poškození. Telefon má však krytí IP68, tzn mimo jiné má být odolný vůči vniknutí prachu (a větších nečistot). K mechanickému poškození z mojí strany nedošlo. Telefon má být nárazuvzdorný. K žádnému pádu nedošlo. Na telefonu nejsou žádné oděrky, které by o tom svědčily. Je jako nový, pouze mu nefunguje hlasvní reproduktor.
Na webu prodejce u tohoto výrobku jsou v recenzích uvedeny totožné problémy, s taktéž zamítnutými reklamacemi.
Tzn jsem u prodejce podal námitku vůči zamítnutí reklamace. Od té doby se mnou nekomunikuje.


Produkt

Doogee s95 Pro


Požadované řešení

Bezplatná výměna reproduktoru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému