Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47122Nepřijetí zákaznické karty v mobilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 3 lety

Nikola Bábíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám stížnost ohledně odmítnutí zákaznické karty v mobilu na prodejně v Hodoníně 18.12.2020. Bylo mi řečeno, že se jedná o nařízení, které musí paní prodavačka dodržovat (což naprosto chápu).

Nicméně nechápu nesmyslnost tohoto nařízení. Zákaznické karty jsou na jméno, a každý má povinnost mít u sebe občanku. Je opravdu takový problém ověřit, zda se jméno shoduje, případně vymyslet jiný způsob ověření?

V dnešní době je takové nařízení krokem hodně zpátky. Neznám nikoho, kdo by u sebe nosil desítky zákaznických kartiček.


Požadované řešení

Objasnění nesmyslnosti nařízení + další postup, nový systém zákaznických karet, apod.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému