Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:899
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 285 stížnostech.

#47140Zdražení poplatku za volání z pevné linky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 4 měsíci

Helena Hamerská

Znění stížnosti

Stěžuji si na navýšení poplatku o 17% za volání z pevné linky. Jde o službu, kterou používají většinou starší lidé, kteří se nejméně dokážou bránit a kteří si těžko vyhledají jiného operátora. Je nějaký důvod zdražit služby, které už tak máme jedny z nejdražších? Při stížnosti v zákaznickém centru mi bylo řečeno, že mi nic nebrání najít si jiného operátora.


Produkt

Poplatek za volání z pevné linky byl zvýšen z 299 Kš na 349 Kč.


Požadované řešení

Výše poplatku ponechat na stejné výši jako dosud. 299 Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 18:24, před 3 měsíci

Cenová politika je interní věcí společnosti. Nejedná-li se o neúměrné zkrácení (o které se v řešené věci zjevně nejedná), neobsahuje stížnost vynutitelný právní nárok.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Závěrem připojujeme odkaz na náš článek pojednávající o možnosti změny operátora: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2021 14:25, před 3 měsíci

Dobrý den,

děkuji za zprávu. Jestli vám stávající nastavení tarifu pevné linky nevyhovuje, můžeme se pokusit pro vás najít vhodnější řešení. Budu k tomu jen potřebovat telefonní číslo linky a koncovku rodného čísla za lomítkem. Podrobnosti nám můžete poslat na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:20, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Helena Hamerská

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2021 10:49, před měsícem

Mně nakonec operátor nabídl zůstat u stávajícího tarifu.
Mně nejde o mých 50 Kč, ale o jistě tisíce lidí, kterých se to týká a kteří se nemůžou bránit.
Děkuji za Vaší iniciativu a zdravím
Helena Hamerská

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 11:31, před 3 dny

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.