Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#47174Proces vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2020, před 9 měsíci

Petra Tremelling

Znění stížnosti

Dobrý den,
od firmy Zaren mi přišel zástupce na prezentaci matrace, podložky a polštáře. Vzhledem k tomu, že se mi polštář moc zamlouval a doufala jsem, že mi pomůže tak jsem si ho za 3500,- objednala. Vkládala jsem do něho veliké naděje, poté co mi došel jsem ho týden musela nechat vybalený, protože divně smrděl (chemií) vzhledem k tomu, že dcera má ekzém a je citlivá na jakékoliv pachy nemohla jsem ho použít hned, protože spí se mnou. Po týdnu jsem ho vyzkoušela, ale ráno jsem se probudila s neskutečnou bolestí krční páteře nechala jsem tomu tedy pár dní polštář odložila a čekala až bolesti přejdou. Poté jsem polštář použila znovu, ale už uprostřed noci jsem ho musela vyměnit, protože bolest se opět vrátila.
Psala jsem email na společnost, že chci vrátit peníze a jaký je postup a nikdo se mi neozval jen mi přišla automatická odpověď. Jejich zástupce Vlad mě ujišťoval, že pokud mi polštář nebude vyhovovat mohu ho kdykoliv vrátit zpět a že o peníze nepřijdu. Poté jsem si na objednávce přečetla, že mám pouze 14 dní na odstoupení já týden ztratila tím, že jsem polštář větrala a poté ho teprve mohla použít.
Chtěla bych tímto docílit, aby se toto vyřešilo co nejrychleji.


Produkt

Polštář Dreamsy


Požadované řešení

Ráda bych získala své peníze zpět, byla bych nejraději aby mi polštář vyhovoval, ale bohužel to tak není.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 15:27, před 9 měsíci

Pokud byla uzavřena kupní smlouva mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tato lhůta je zachována, pokud spotřebitelka v jejím průběhu zašle společnosti oznámení, že od smlouvy odstupuje. Z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a dále je vhodné si ponechat kopii tohoto odstoupení.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 17:57, před 8 měsíci

Dobrý den, dne 28.12.2020 jsme dostali z dTestu upozornění na stížnost paní Tremelling. Zároveň nám dne 18.12.2020 ráno paní Tremelling dopoledne napsala e-mail se žádostí o odstoupení od kupní smlouvy. Paní Tremelling jsme 21.12.2020 odpověděli s postupem vrácení zboží. Zboží jsme 04.01.2021 od přepravní společnosti WEDO převzali vrácené zboží paní Tremelling zpět na firmu paní Tremelling jsme vrátili peníze zpět na účet. Celá záležitost je tak z naší strany ukončená. Společnost ZAREN - NOEMUS

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 09:59, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:44, před 6 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.