Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47204ZAPLACENÉ, NEDODANÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před rokem

ŠÁRKA HÁJKOVÁ

Znění stížnosti

NÁKUP TRIKA PŘES INTERNETOVÝ OBCHOD JUMM V HODNOTĚ 347,-KČ.
BYLA POTVRZENA PŘIJATÁ PLATBA 11.12.2020
POTVRZENO ODESLÁNÍ, DODÁNÍ IHNED, ZBOŽÍ SKLADEM.
NELZE STAV ZÁSILKY DOHLEDAT, JEŠTĚ NEBYLO PŘIDĚLENO ČÍSLO DODÁVKY. NENÍ TELEFONNÍ KONTAKT NA OBCHODNÍ SPOLEČNOST. DLE RECENZÍ JE PRODEJCE PODVODNÍK, PROVOZUJE NEKALÉ PRAKTIKY. NENÍ MOŽNÉ SE S PRODEJCEM ZKONTAKTOVAT.


Produkt

Pánské cool triko s 3D potiskem Luis Color: TX-2, Size: XL 1 289 Kč + balné, celkem 347,- Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení zaplacené částky, nemám již důvěru v tento obchod.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 22:57, před rokem

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 23:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.