Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#47407Reklamace nově nastaveného tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2021, před 3 lety

Anna Barg

Znění stížnosti

Zakaznik c.6089440.
Během posledních 2 let jsem od Vás měla tarif, který zahrnoval 360 minut do Ruska. Za tento tarif jsem platila cca 1 536 kc (poslední Fa od záři c. 760448327,tel.cislo 77****701) .

Na konci smlouvy mi několikrát volal Váš operátor a nabízel mi změnu podmínek na mém tarifu na lepší.
Opakovaně jsem zdůrazňovala, že je pro mě zajímavá pouze změna, která se týká volných minut do Ruska. Tyto hovory máte monitorované, tudíž si je můžete ověřit.

Operátor mi nabídl 100 minut navíc ke stávajícím podmínkám s tím, že ještě zaplatím o 20,- Kč méně. S touto změnou jsem souhlasila, zdůrazňovala jsem, že nechci hlavně platit více. Tento nový tarif mi byl nastaven.
Za měsíc mi přišla faktura na 1 772,02,- Kč (Fa c. 764047758). Navštívila jsem poté Vaši prodejnu, kde mi bylo sděleno, že původní tarif vrátit nelze. Na to jsem volala na firemní linku, kde mi řekli, že vidí na mém tarifu 100minut navíc a 1000 minut do zahraničí, které ale nezahrnují Rusko, tudíž jsou pro mě tyto minuty bezpředmětné. Nějaké služby mi tedy zrušili, abych neplatila zbytečně víc, ale doporučili mi napsat reklamaci.
Ted jsem dostala fakturu 767590569 na částku 2 546,06 kc.

Abych zdůraznila:
- V říjnu jsem měla v tarifu 360 min do Ruska, celkem za tarif 1536,- Kč
- Nyní mám 180 minut nebo kolik? min do Ruska za 2 546,06,- Kč (mam víc internetu ale tu změnu jsem nepotřebovala a akceptovala jenom v případě ze se balík neprodraží)

Fakturu c.764047758 jsem již uhradila, aby mi nevznikly vůči Vám pohledávky, žádám Vás ale tímto o prověření a přepočítaní.
Fa 767590569 si nemůžu dovolit zaplatit, proto ze ta částka úplně děsivá ve srovnai s tím, co jsem mněla před „zlepšením“ tarifu od vašeho operátora.


Produkt

Doklad 767590569, doklad c.764047758


Požadované řešení

Požaduji o:
- Vraceni vzniklého rozdílu ve vyúčtovaní
- Minimálně vraceni původního tarifu, ale v nejlepším nastaveni tarifu podle slibu operátora (to znamená za cenu cca 1536 kč stejné podmínky jak to bylo do záři + slíbených 100 min do Ruska navíc v cene)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému