Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#47470Nedodane zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2021, před 2 měsíci

Václav Sklenář

Znění stížnosti

Zboží objednane 1.12.20 pořád nedorazilo a ještě mi pošlou dotazník jak jsem spokojený s nákupem?!


Produkt

Objednávka číslo 1546992115 3x čajová bombilla na mate


Požadované řešení

Doručit objednané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2021 15:20, před 2 měsíci

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2021 17:26, před 2 měsíci

Dobrý den,

zákazníkovi již bylo odpovězeno na email, který zaslal.

S pozdravem, zákaznická podpora Leona Veselá.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2021 21:56, před 29 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.