Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:873
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:34
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 282 stížnostech.

#47552Dosud nevyresena porucha na pevná lince

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2021, před měsícem

Elena Liehneova

Znění stížnosti

Dobrý den,

od 9.10.2020 mi nefunguje pevná linka.Několikrát jsem se telefonicky dotazovala ( sami mne nekontaktuji) , kdy bude už fungovat a co je za problém .Dostala jsem třeba SMS , ze bohužel žádné informace jejich technik zatím nemá, prip (předním ) ze se jedna o nějaký kabel a nic víc Nauctovali si i za tuto dobu faktury, které jsem řešila po telefonu asi před 2 týdny.Jsem jejich dlouhodobý zákazník (mobil, internet ,TV, pevná linka) a jejich nezájem o opravu a naprostá absence jakékoliv komunikace mne už nepřipadá v poradku,proto se obracím na Vás.

Dekuji za Vaši pomoc a jsem s pozdravem


Produkt

Pevná linka - nefunkcni


Požadované řešení

Zprovoznění pevné linky ,která je nefunkcni od 9.10.2020 ( 3 měs)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 14:39, před 21 dny

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2021 14:53, před 21 dny

Dobrý den paní Liehneová,

děkuji za Váš podnět a omlouvám se za komplikace.

Dle kontroly je situace nadále řešena v rámci poruchy PL_29852681, v tuto chvíli je řešena výměna vadného kabelu. Dle kontroly Vám byly vystaveny opravné dobropisy dne 20.1.2021 a 8.2.2021.
Za komplikace se velmi omlouvám a věřím, že bude sjednána náprava v brzké době.

S pozdravem Ing Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2


Elena Liehneova

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2021 15:54, před 18 dny

Dobrý den,

děkuje za vyjádření dTestu i společnosti O2.

K vyjádření se od společnosti O2 mužů říct jen tolik, ze tento důvod , kdy se jedna o výměnu kabelu, slyším už od 9.října ( ne ze nyní je v řešení), pořad ,už 4 měs se vyměňuje starý,či vadný kabel.

Odpovídají mi tak po telefonu, na Moje O2 a teď i na tuto moji stížnost u Vás.

Pozn: kamaradka bydlí o par domu dal , rovněž si u Vás podávala stížnost a za 3 týdny ji pevna linka začala fungovat.

Je vůbec možné , aby se nesnažili vyřešit tuto poruchu co nejdřív, aby to trvalo tak dlouho?

Operátor od nich mi dokonce radil ,ať ji teda zrusim.Ale já nemám zájem ji rušit.

S O2 jsem měla více problému , ale takto dlouho trvající a pořad ve stejném řešení,jsem ještě neměla.

U O2 jen vlastně pořad , již hodně let, ale pokud to nejsou ochotni vyresit, tak vážně zvažují přejít k jiné společnosti.

Děkuji a zůstávám s pozdravem

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 09:15, před 15 dny

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2021 15:30, před 15 dny

Dobrý den paní Liehneová,

pokud služby Vaší kamarádky nemám možnost ověřit, jelikož neznám její telefonní číslo.

Na řešení závady se pracuje, ale O2 nevlastní danou kabeláž, vlastníkem a správcem je společnost CETIN. V tuto chvíli jsem dořešení urgoval, požádám Vás ještě o strpení.

S pozdravem Ing Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2


Elena Liehneova

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2021 23:30, před 11 dny

Dobrý den ,


děkuji za odpoved panu ing Pospichalovi ze společnosti O2 i za odpoved formou SMS na můj mobil.

Vážím si snahu o brzké řešení , určitě budu mít trpělivost, pokud budu vědět, ze je opravdu zájem dat
danou věc do poradku.

S pozdravem

Elena Liehneova

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2021 13:35, před 11 dny

Vzhledem k výše uvedeným informacím a tomu, že v dané fázi řešení situace zřejmě nemáme jak více prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz pomoci, stížnost uzavíráme.