Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:201
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#47648Neprovedená reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 15 dny

Šárka Bradikova

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamovali jsme obuv, závada byla akceptována a prodejce se vadu pokusil odstranit. Bohužel bez úspěsně a požadovali jsme novou opravu.
Prodavačka netušila jak postupovat, po poradě s kolegyní si obuv nechala na prodejně s tím. Vše dopsala ručně včetně razítka a podpisu na reklamační protokol. Toto potvrzení původně nechtěla ani vystavit. Dnes už vím proč. Porušila interní pravidla pro reklamaci, správně měla vystavit nový reklamační protokol s novým číslem.
Výsledkem toho je, že obuv leží cca 3 mesíce netknutá na prodejně, žádné druhé kolo reklamace neprobíhá, což mi potvrdila regionální manažerka K. a v podstatě se vyjádřila, že razítko a podpis prodavačky CCC jsem zfalšovala.


Produkt

RKCZ16822009261192215


Požadované řešení

Vrácení penež.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 10:17, před 15 dny

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.