Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47649Neoprávněná platba kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 7 měsíci

Tomáš Zoufalý

Znění stížnosti

Dobrý den,
Díval jsem se na svoje platby na internetovým bankovnictví a vidím platbu, se kterou nemám nic společného. Na seznamce jsem dříve VIP pořizoval, ale už jsem u toho upustil a stránku nepoužívám. Předplatné jsem rušil. Prosím o vyřešení.


S pozdravem
Tomáš Zoufalý


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 09:38, před 7 měsíci

Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2021 09:55, před 7 měsíci

Dobrý den, pane Zoufalý,
prosíme o zaslání posledních 4 čísel karty, ze které platba odešla. Na základě toho můžeme platbu dohledat a věc vyřešit.
S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:16, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 09:19, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.