Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:298
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#47685Neodpovída cena na balíčku s cenou na účtence

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před 2 dny

Marcel Jonáš

Znění stížnosti

Dobrý den.
Koupil jsem balíček hovězí na polévku a na etiketě cena 89,80kč a na účtence 113,56kč. Na balíčku j.c. 89,80 a na účtence 139.Rozdíl 23,76kč.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 11:20, před 2 dny

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.