Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#47860Reklamace-Proleželá matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2021, před 8 měsíci

Iveta Štorková

Znění stížnosti

Dobrý den,
před 3-mi lety jsem na předváděcí akci u nás doma zakoupila soupravu matrací a polštáře na 2postele.Po necelých dvou letech se moje matrace proležela.Je uprostřed měkká.Ze zdravotních důvodů prosím o vyřízení reklamace.Protože jsem s matrací byla moc spokojena,přestaly mě brnět ruce apod.Nyní se vše vrátilo a já se ráno budím rozlámaná.Jedná se o prodlouženou matraci 80x220
Prosím o vyřízení Štorková


Produkt

Prodloužená matrace 80x220 Dreamsy 3D Orthopedic ,


Požadované řešení

Prosím o výměnu matrace. Štorková


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2021 14:40, před 7 měsíci

Práva z vadného plnění je spotřebitel oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Spotřebitel má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (§ 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nicméně, bude-li spotřebitel věc reklamovat po uplynutí 24 měsíců od převzetí, bude muset prokázat, že věc byla vadná již během prvních 2 let.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2021 10:06, před 7 měsíci

Dobrý den, paní Štorková k nám dne 28.01.2021 psala e-mail ohledně reklamace matrace. Matraci jsme stáhli do sídla společnosti dne 04.02.2021 a následně odeslali výrobci k reklamaci. Výrobce reklamaci uznal z důvodu proležení jádra. Jádro matrace bylo vyměněno a dne 26.02.2021 jsme matraci paní Štorkové odeslali zpět. Reklamaci jsme vyřešili kladně.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 15:23, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 23:33, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.