Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#47882AUTO STYL Inc. (AUTO STYL a.s.) a podprumerny servis, amatérské lakování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2021, před rokem

Polina Petkova

Znění stížnosti

V přeznu 2020 jsem odevzdala Škodu Fabii 2018 do servisu na výměnu zrcatka u řidiče (někdo ho rozbyl kdýž bylo zaparkované). Oprava byla akutní a bylo ji potřeba vyřídit ihned. Zrcátko vyměnili za 3-4 dny, ale lak na zrcatku byl popraskaný.Toto stálo 6200. Musela jsem auto převzít a odjet s nim do zahraničí.
Nyní v prosinci jsem auto objednávala k 5.1 na reklamaci laku zrcátka a na opravu blatníku, který byl taky poškozený v březnu. Byl slíbený termín vrácení auta za 10 dní a odhad nákladů na 20 000!!! Auto za 10 dní nebylo, musela jsem zatlačit a psát nepříjemné emaily aby mi ho vrátili a najednou bylo hotové. Blatnik neopravovali jak tvrdili na záčátku ale měnili celkem. Když jsem ho vyzvedla na cestě domu bláznilo zamykání, tzn. dveře nebyli zapojené řádně a zamykání nefungovalo. Vrátila jsem se do servisu a behem hodiny to opravili na počkání. Toto vše večer za tmy kdy nebyla vidět kvalita laku.
Ráno jsem si všimla rozdíl v barvě blatníku a 1/3 dveří. Auto jsem nafotila a odjela zpět do servisu, kde vadu v laku nevidí, nicméně nabídli mi nový termín lakování za další měsíc. Poslala jsem i fotky kde je rozdíl v laku vidět a Autostyl dále tvrdí že takový rozdíl tam není. Rozdíl v barvách by být neměl žádný a nyní mám odlišný blatník a na třetinu rodílné dveře (přá dělali přeliv).
Lakování blatníku za 20000 by mělo být naprosto perfektní a dokonalé. Při reklamaci by měli postupovat ihned a nenabízet termín za měsíc, se slovy "ten lak bude stejný". Obávám se že až to auto tam odvezu ho na pár dní zaparkují a vrátí ho stejné jaké bylo, nebo udělají ještě horší.

Auto nyní s rozdílně barevnými dílci karoserie takto ztrácí na hodnotě 50000-60000kc.


Produkt

Služba za celkem 26000 při tom každné z dvou lakování musí dělat na dva krát, před předáním auta žádná kontrola kvality ani komunikace se zákazníkem, že nějaké potíže mají nebo se zpozdí s termínem dodání.


Požadované řešení

Skutečná oprava laku aby nebyl vidět rozdíl mezi jednotlivými části karoserie- bud přelakovaním blatníku a nyní i dveří nebo celého auta pokud neumí kvalitně sladit barvy.
Obávám se že až jim auto přivezu 15/2 udělají ještě větší škodu nebo jen zaparkují auto a vrátí mi ho stejné a já jen promarním čas.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 10:19, před rokem

Pokud byla mezi spotřebitelem a podnikatelem uzavřena smlouva o dílo (o opravě vozu), a byla-li vyměněna část věci za jinou, která se však neshoduje barevně se zbytkem věci a věc je jako celek esteticky znehodnocená, může podat spotřebitel na opravu věci reklamaci. Tato reklamace musí být vyřízena bezplatně. Prodejce ji může buď zamítnout, anebo ji vyhovět, avšak vyřídit ji musí zásadně do třiceti dnů.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy (tj. od smlouvy o opravě) z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.