Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47902Neobdržel jsem peníze za vrácené zboží po uplynutí 14ti dnů, od odstoupení od kupní smlouvy.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před měsícem

Ondřej Kulíšek

Znění stížnosti

Dne 9.12.2020 jsem objednal zboží z eshopu www.remart.cz v hodnotě 540 Kč, doprava Česká pošta - doprava zdarma, online platba kartou. Toto zboží jsem obdržel 5.1.2021. Dne 6.1. 2021 jsem nepoužité zboží v originálním obalu spolu s řádně vyplněným formulářem na odstoupení od kupní smlouvy, staženým z jejich stránek, odeslal zpět na jejich adresu, přesně dle jejich pokynů. Dle sledovacího čísla byla z jejich strany zásilka převzata 7.1.2021. Následně jsem poslal několik emailů na adresu info@remart.cz. Bohužel jsem neobdržel ani potvrzení o přečtení, ani jakoukoliv reakci a bohužel ani částku za vrácené zboží. Na firmu není nikde uveden jakýkoliv jiný kontakt, telefon, či jméno zodpovědné osoby.


Produkt

Vyhřívané legíny THICAM - Černá, L ; 10339-Beige-L


Požadované řešení

Vrácení celé částky, tj. 540 Kč, zpět na můj účet. Předem velmi děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 11:16, před měsícem

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 13:42, před měsícem

Spotřebitel nám sdělil, že by věc již měla být vyřešena. Stížnost na něj proto přeřazujeme, aby mohl doplnit nový vývoj a případ uzavřít.


Ondřej Kulíšek

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2021 17:45, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Celá částka byla dnes v pořádku vrácena na účet. Děkuji