Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:838
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 131 stížnostech.

#47910Neprovedená služba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před měsícem

Pavel Šerý

Znění stížnosti

Dobrý den,
Jak Alza pokazila oslavu 90-tých narozenin :
koupili jsme mamince dárek k narozeninám -televizi i s montáží, měli přijet, dovezt televizi, namontovat a oživit. Vše bylo uhrazeno! Přijel pouze řidič, krabici s TV nechal na chodbě, řekl že se montáž musí uradit že zadarmo ani kuře nehrabe a odjel! Chtěl po 90-ti leté mamince znovu peníze! Oslava pokažená, Alza takticky mlčí a nic neřeší. Prostě klasika, řečnická otázka, co bude dál?
Službu jsem uhradil - montáž TV, uhradil jsem samozřejmě i televizi a dopravu.
Potřeboval jsem po Alze vědět kdy tedy někdo přijede a službiú provede, operátor Alzy se 22.01.2021 ve 14.01 hod odmitl představit a zavěsil...což je nehoráznost
Objednávka u Alza : 433337965

Hezký den,
Šerý Pavel


Požadované řešení

Nevím jak dál, ale řešení je :
1- odstoupit od smlouvy pro nesplnění požadavku a odvoz zboží zpět v reřii Alzy
2- naplnit službu , to znamená provést montáž do dvou dnů, zatnout zuby a na vše zapomenout.

Mamince se asi pro pokus podvodu o vylákání peněz nikdo neomluví....


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 15:36, před měsícem

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno a zároveň provedena i jeho montáž, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2021 12:00, před měsícem

Dobrý den,

děkuji za posouzení.

V tomto případě došlo k pochybení řidiče, který byl nováčkem a netušil postupy pro instalaci. Standardně probíhá instalace spotřebičů včetně montáže TV tak, že zboží je doručeno a následně se zákazníkovi ozve společnost, která tyto zprostředkovává a domluví si s ním termín služby. Dle dostupných informací se kolegyně se zákazníkem spojila a vyřešili situaci vrácením finančních prostředků za tuto službu.

Co se týče reakční doby, tato je aktuálně vzhledem k vysokému počtu zákaznických požadavků bohužel trochu delší, nicméně pracujeme na tom, abychom požadavky řešili bezodkladně.

Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2021 12:14, před měsícem

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.


Pavel Šerý

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2021 16:01, před měsícem

Dobrý den,

tak vyjádření Alza je trošku alibistické, protože jsem se dvakrát ptal pracovníka Alzy zda montáž proběhne v den navážky, a byl jsem ubezpečen že ano. Jméno pracovníka s pochopitelných důvodů neuveřejňuji, ale Alze jsem ho oznámil. Službu jsem v Alze zrušil, byl mě vystaven dobropis, a jako odškodné za pokažený výroční den jsme od Alzy obrželi dárkový poukaz.
Je vidět že v Alze pracují zaměstnanci kteří se až tak úplně nesnaží "kopat za svůj tým", ale jsou tam i vyjímky se kterými jsem se v klidu domluvil.

dTestu děkuji za podporu a považuji z mé strany "případ" za uzavřený.

Hezký den,
Šerý Pavel

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2021 18:37, před měsícem

Dobrý den,

děkuji za reakci.

Zákazník ve své zprávě uvádí, že případ ze své strany považuje za vyřízený.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 10:44, před měsícem

Děkujeme stranám za vyjádření, vzhledem k výše uvedenému věc uzavíráme.